Wednesday, September 2, 2015

Turtles




Enige tijd geleden kreeg ik het verzoek om tien kleine schildpadjes te maken. Het was enorm veel werk maar het was ook leuk om te doen. Ik haakte de schildpadjes met een haaknaald 3mm en verschillende kleuren Phildar Phil Coton 3. Voor de ogen gebruikte ik 6mm veiligheidsoogjes. Verschillende patroontjes van schildpadden (waaronder het patroontje van deze schildpadjes) kun je vinden in deze blogberichtjes.

Some time ago I was asked to make ten little turtles. It was a lot of work but I really enjoyed making them. I made them with a crochet hook size 3mm, several colors Phildar Phil Coton 3 and 6mm safety eyes. You can find several turtle patterns in these blogpost. The pattern from the turtles above is in one of them.

12 comments:

  1. Wat een schattige schildpadjes. Ik kan me voorstellen dat je even flink moest doorhaken.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  2. Dit zijn erg leuke schildpadjes!!

    ReplyDelete
  3. So cute! My mother-in-law loves turtles - thank you for your link to patterns - I will have to make one for her.

    ReplyDelete
  4. Oo wat een schatjes! Dat moet een heel werk geweest zijn, maar het resultaat is zo leuk!

    ReplyDelete
  5. Wat een stel leukerds bij elkaar!!
    Het haken valt nog mee maar alles aan elkaar zetten.... . Niet mijn meest favoriete hobby moet ik eerlijk bekennen. Ben nu zelf met een wagenspanner bezig, werk nu telkens direct de draadjes weg zodat ik niet voortijdig "af haak" en er weer een W.I.P bij komt.
    Groetjes Patricia

    ReplyDelete
  6. De schildpadjes zijn supeeeeeeeeeeeeeeeeeeer bedankt om te delen groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  7. Ach, wat een schatjes! Dochterlief keek er net al heel verliefd naar. Ik denk dat ik weer aan de bak mag. :-)

    ReplyDelete