Sunday, April 24, 2016

My cute cat


























Dit plaatje vond ik te schattig om niet te delen. Mijn kat viel gisteren in slaap op mijn Ster Kussen en mijn Bobble Stitch kussen. Ik kan me niet voorstellen dat de laatste nou echt lekker ligt, maar mevrouw dacht er vast anders over want ze is er heel lang op blijven liggen. :-)

I thought this picture was too cute not to share. My cat fell asleep on my Star Pillow and Bobble Stitch Pillow. I cannot believe that this is a nice pillow for a cat to sleep on, but she obviously thought otherwise because she didn't move for hours. :-)

12 comments:

  1. Schattig. Jouw kat heeft duidelijk een goede smaak😄
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  2. Volgens mij kan het heel goed, slapen op je Bobble stitch kussen :-)
    Je kat laat het zien :-) Groetjes en een fijne week, Anita

    ReplyDelete
  3. Hahahaha, aww. Onze vorige kat wist mij altijd precies te vinden als ik ging haken.

    ReplyDelete
  4. Alles wat met garen gemaakt is, is aanlokkelijk voor poezenbeesten! Hier ook zo.
    Prachtige foto, je zou er zo gaan bij liggen :-)

    ReplyDelete
  5. Mooi plaatje! Ach katten liggen soms op rare plekken en in vreemde houdingen, op zo'n gehaakt kussen valt hartstikke mee! Dat ligt heerlijk!

    ReplyDelete
  6. j' adore tes coussins ils ont l' air confortable !! bravo et la minette qui ressemble étrangement a la mienne a l' air d' aimer je te met un lien vers la mienne bisous
    http://www.dane-et-le-crochet.fr/?post/2012/05/17/mais-qui-est-le-Patron

    ReplyDelete
  7. Prachtige foto, mooie kat en fantastische kussens!

    ReplyDelete
  8. Beautiful Kitty and Beautiful Pillows! Thank you for sharing!

    ReplyDelete
  9. Nou, zo te zien heb jij daar helemaal geen verstand van, van wat lekker ligt, whahahaaaaaaa!!!!!!
    (wat een mooi kat trouwens!)

    ReplyDelete