Sunday, October 9, 2016

De winnaar!


























Het is tijd om de winnaar bekend te maken van dat prachtige pakketje met garen van Wolplein. De winnaar is:

Verie van de blog Vestywo

Stuur je me een mail met je adres Verie? Dan komt het pakketje met garen zo gauw mogelijk jouw kant op.
De afgelopen dagen was ik in London bij de Knitting & Stitching Show. Het was echt zo de moeite waard! Het verslag ervan (er is zoveel te vertellen) zal ik de komende week online zetten en niet vandaag zoals ik eerder op facebook beloofde. Kom dus zeker nog even een keer terug deze week als je wilt weten hoe het was en wat er anders is ten opzichte van de beurzen die we in Nederland kennen. Een fijne avond gewenst!

It's time to announce the winner of the lovely yarn pack from Wolplein. The winner is:

Verie from the blog Vestywo

Please send me an email Verie, and I'll make sure you'll receive the package as soon as possiblee.
The last few days I was in London to visit the Knitting & Stitching Show. It was so much fun! I promised that I would write a blog post about it today, but I had to reschedule. I will post it some time later this week. So make sure to come back here in the next few days. I will tell you all about it. Have a lovely evening!

6 comments:

  1. Gefeliciteerd Verie, veel haakplezier.

    ReplyDelete
  2. Verie, gefeliciteerd met het pakketje garens. Ik ben benieuwd wat jij van de verschillende garens vindt. Kom jij op dezelfde favoriet als Annemarie? Of heb jij een ander favoriete garen?

    Veel haakplezier, Margaret

    ReplyDelete
  3. Felicitaties voor de winnares en ik kom zeker terug om je verslag te lezen!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  4. Wat super leuk Verie! Veel plezier ermee!!

    ReplyDelete